Política

Cargol, de nou alcaldable a Sant Jaume de Llierca

L’alcalde de Sant Jaume de Llierca des del 2015, Jordi Cargol, serà un altre cop el cap de llista de Junts a les municipals del mes de maig. La primera vegada que es va presentar, el 2015, es va imposar a la candidatura d’ERC, grup que havia governat en el mandat anterior, i el 2019 la seva llista va ser l’única que es va presentar a les eleccions.

Entre altres qüestions que han caracteritzat els vuit anys que Cargol fa que és en el càrrec destaca la ferma oposició municipal a la planta de triatge d’escombraries que el Consell Comarcal (també governat per Junts) i la Generalitat volien aixecar al terme de Sant Jaume. De cara al futur immediat, l’Ajuntament té sobre la taula l’ambiciós projecte, presentat l’any passat, de conversió de l’antiga fàbrica Brutau en un complex de serveis vinculats amb la natura i la salut.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

MARTA ROVIRA
SECRETÀRIA GENERAL D’ERC

“Encara no tinc totes les garanties per poder tornar”

ginebra (suïssa)
JOAN CARLES GARCIA CAÑIZARES
ALCALDE DE TORDERA (JUNTS)

“Molts torderencs només m’han conegut com a alcalde i això és una mica estrany”

TORDERA
El futur de l’esquerra a l’esquerra del PSOE

Els comuns abracen Yolanda Díaz

madrid
Pluja de vots que  es queden a casa
L’APUNT

Pluja de vots que es queden a casa

PILAR URBANO
PERIODISTA

“Marchena em va dir: «Això és el crim impossible»”

madrid
FINLÀNDIA

Ajustada pugna en les eleccions legislatives d’avui

BARCELONA
MUNICIPALS

Juli Fernández (PSC), disposat a fer que Palafrugell “torni a ser un referent”

palafrugell

Balcells anuncia un nou hospital a Mataró sense data d’obertura

Barcelona
MUNICIPALS

Marc Vidal encapçalarà Millorem Regencós En Comú

regencós (baix empordà)