Política

POlÍTICA

Balliu de nou és l’alcaldable de Junts a Caldes de Malavella

Aspira a revalidar la victòria de passades eleccions

L’equip que l’acompanya barreja “experiència i renovació”

Salvador Balliu optarà per tercera vegada a la reelecció com a alcalde de Caldes de Malavella encapçalant la candidatura de Junts al municipi. Balliu, que actualment també ocupa la presidència del Consell Comarcal de la Selva, va presentar diumenge al migdia els principals eixos programàtics per al proper mandat, en un acte que ha reunit més de 150 persones.

El candidat de Junts per Caldes de Malavella va fer balanç d’un mandat marcat per la Covid, “i la complexitat en la gestió del dia a dia municipal”. “La pandèmia ens va ensenyar que anant tots junts, podem arribar a on ens proposem”, va remarcar Balliu, que ha enumerat les línies de treball i les subvencions que ja hi ha atorgades per poder executar obres “com el Centre Cultural-Biblioteca, la reurbanització del carrer Major, o els camins de vianants per connectar el nucli amb les urbanitzacions”.

Balliu aspira a revalidar la victòria de passades eleccions “perquè estem segurs que ho farem bé, molt bé i millorarem Caldes de Malavella per a tota la gent que hi viu”. En aquest sentit, ha subratllat que l’equip que l’acompanya “combina experiència i renovació”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Els ministres d’Interior de la UE pacten un nou reglament europeu de migració i asil

barcelona

Podem aposta per presentar-se en solitari al País Valencià i amb Sumar a la resta de l’Estat

barcelona

Collboni manté la candidatura i alerta a ERC que el front independentista és “bloqueig”

BARCELONA
guerra a ucraïna

Kíiv denuncia bombardejos russos en plenes feines de rescat a Kherson

barcelona

La delegació del govern al Nord d’Àfrica s’ampliarà a Egipte i Líbia

TUNIS

Arxivada una peça del cas 3% a exdirigents de CDC

MADRID

Tots per Sant Feliu i el PSC inicien les negociacions

sant feliu de guíxols
estat espanyol

La JEC acceptarà tenir vacances contractades abans del 29 de maig com excusa per no ser a una mesa electoral

barcelona

Fem Cassà i Junts tanquen un pacte de govern que els dona quinze dels disset regidors

cassà de la selva