Política

El PSC de Blanes vol més recursos per a seguretat

El seu alcaldable, Jordi Hernández, considera “vital” un increment de la plantilla de la policia local

El PSC de Blanes ha demanat a l’equip de govern local més recursos per a millorar la seguretat al municipi, després de saber-se que els fets delictius s’hi han incrementat un 18 % en un any. “Augmentar els recursos en seguretat és bàsic, no només en forma d’incorporacions de nous agents, sinó per adquirir nou material i nou equipament perquè la policia pugui fer millor la seva tasca i per implementar un nou pla de prevenció que permeti una millor coordinació i eficàcia” ha afirmat el cap de llista dels socialistes a les eleccions municipals, Jordi Hernández.

En concret, l’alcaldable del PSC considera “vital” incrementar la plantilla de la policia entre vuit i deu agents. Això, junt amb la creació de programes preventius -diu Hernández- s’impedirà que l’índex de delinqüència a Blanes segueixi augmentant. Una altra mesura que proposen els socialistes és una reubicació de les càmeres de vigilància perquè siguin més efectives.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El delegat del Govern davant la UE insta Sánchez a “prendre’s seriosament” l’informe del PE sobre Pegasus

BRUSSEL·LES
l’anàlisi

Xup-xup independentista

PACTES SUPRAMUNICIPALS

ERC ofereix a Junts mantenir una Diputació independentista i un pacte extensiu als consells gironins

GIRONA
Girona

Joan Puig busca avals per ser cap de llista d’ERC al Congrés

Girona
Senegal

Quinze morts en les protestes per la condemna al líder de l’oposició

Dakar

ERC aprova el reglament intern per conformar les llistes del 23-J

barcelona

Aragonès veu “difícil” fer una llista conjunta al Senat

barcelona

Cipriano Martos ja descansa al seu poble natal

barcelona

La CUP d’Olot diu que està treballant per un canvi de govern

Olot