Política

PALAFRUGELL

Fernández (PSC) avança en l’acord amb SGdP

El cap de llista del PSC a Palafrugell, Juli Fernández, és optimista després de la reunió amb Som Gent del Poble (SGdP), divendres, sobre un pacte nou però que ja semblava factible abans dels comicis, si sumaven ambdues forces, i que garantiria a l’alcaldable socialista, amb 9 edils, arribar a la majoria absoluta d’11 amb les dues actes independents adscrites a TxE, ara liderades per Isidre Tenas.

Malgrat “prioritzar una majoria absoluta garantida”, Fernández assegura que preveu altres reunions, també amb Junts, En Comú Podem i fins i tot amb ERC, que ha comandat la major part de l’executiu local els darrers sis anys. El cap de llista socialista hi compta per a “acords estratègics” i cercar consensos per al nou mandat. A Junts, el cap de llista, David Martín, diu que “estan i estaran oberts a escoltar, però no a qualsevol preu”, i ERC se centrarà a reforçar el projecte i no cercar alternatives difícils de sumar, ja que els Comuns per ara opten per restar a l’oposició. I ningú vol parlar amb Vox. Així, pendents de noves converses, el PSC té el camí aplanat per assolir l’alcaldia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

POLÍTICA

Col·lectius antirepressius per una amnistia total

barcelona
POLÍTICA

Judici a un independentista en ple debat sobre l’amnistia

barcelona
política

Aragonès: “la dreta ha passejat la seva por a la democràcia”

barcelona
política

Feijoó assegura que l’amnistia ataca el principi d’igualtat

barcelona
política

Vidal: el PP vol tapar amb la mobilització “la investidura fake”

barcelona
política

Sánchez diu que Feijóo “apel·la a la pitjor de les corrupcions” amb el transfuguisme

Gavà

Obre la capella ardent de l’expresident italià Giorgio Napolitano

BARCELONA
POLÍTICA

El PSC Girona reclama al consistori mesures pels incidents a la Sopa

GIRONA
política

Lluís Puig entendria que l’amnistia inclogués els policies de l’1-O

barcelona