Política

POLÍTICA

Mor Domingo Mir, coordinador del grup municipal d’ERC a l’Hospitalet

Era membre de la secretaria d’Organització i Finances del partit des del 2011

El coordinador del grup municipal d’ERC a l’Hospitalet de Llobregat, Domingo Mir Fornós, va morir ahir, segons ha confirmat el partit en una nota de premsa. Mir també era membre de la secretaria d’Organització i Finances del partit al municipi des de feia vuit anys. La secció local dels republicans ha redactat una emotiva nota d’agraïment al seu militant i al seu compromís aquests anys: ‘Treballador incansable, fermament compromès amb els valors republicans i socialistes i les llibertats nacionals. Ha estat un pilar fonamental de la nostra organització des de la seva vinculació l’any 2011, i un dels puntals que van permetre recuperar la representació a l’Ajuntament, amb dos regidors l’any 2015 fins assolir el lideratge de l’oposició en els següents mandats.”

El partit també admet que els actuals membres són “hereus de la seva fermesa, del seu compromís i el seu esperit incansable.” La cerimònia de comiat de Mir tindrà lloc demà passat a les 12 h al ¡ tanatori Bellvitge.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
L’anàlisi

El conflicte permanent

Economista i politòleg
Memòria democràtica

Els quaderns Parera

Terrassa
Política

Un desordre de mal explicar

girona

El PP vol obligar el govern espanyol a informar sobre la reunió amb Junts

barcelona

L’ANC crea un grup de treball per impulsar la llista cívica

barcelona

El salvadorenc Francisco Galindo Vélez serà el verificador en les reunions de Junts i PSOE

barcelona
Rússia

Batudes policials a Moscou en clubs LGTBI

Barcelona
Guerra a l’Est d’Europa

Preocupació a Ucraïna per la seguretat nuclear a Zaporíjia

Barcelona
Emirats Àrabs Units

Els Estats Units prometen 3.000 milions de dòlars al Fons Verd del Clima

Barcelona