Política

Cs dona la legislatura “per perduda”

La portaveu de la formació, Anna Grau, qualifica l’amnistia i el referèndum “d’aberracions inconstitucionals”

La portaveu de Cs, Anna Grau, ha lamentat que la legislatura catalana i espanyola es poden donar per “perdudes” perquè “tot girarà al voltant de l’amnistia i el referèndum”. Aquesta és la valoració que fa el partit de Carlos Carrizosa després d’escoltar el discurs de Pere Aragonès al debat de política general. “No esperem res de bo”, ha assenyalat Grau, que ha qualificat l’amnistia i el referèndum “d’aberracions inconstitucionals”, segons l’ACN.

D’altra banda, s’ha queixat que els independentistes “fan un pols a la Catalunya real” i ha demanat “derrotar-los”. També ha apel·lat als votants independentistes “que un dia van ser nacionalistes” i als socialistes perquè reflexionin si volen que els seus vots serveixin per a pactar una amnistia.

Grau s’ha dirigit als votants independentistes “que un dia van ser nacionalistes” per preguntar-los si veuen bé que els seus vots serveixin per a “amnistiar malversadors i no per a millorar les condicions de vida” dels ciutadans. I als socialistes, per interrogar-los si “de veritat volen que els seus vots serveixin per a pactar-ho”. A més, ha advertit que els independentistes són “insaciables” i que per això no se’ls pot “amnistiar ni acontentar”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
POLÍTICA

Kissinger deixa un món en flames

Mor Henry Kissinger, el controvertit exsecretari d’Estat dels EUA

barcelona

Dues pancartes davant el Consell de la UE per reclamar l’oficialitat del català

barcelona
conflicte bèl·lic al pròxim orient

Tres morts i sis ferits en un atac a trets a Jerusalem

barcelona

Sánchez defensa la figura del verificador per “la desconfiança” amb ERC i Junts

barcelona
conflicte bèl·lic al pròxim orient

Israel i Hamàs amplien un dia més la treva

barcelona
política

Pujol celebra que l’amnistia sigui tan àmplia com es pugui

barcelona
Conflicte bèl·lic al pròxim orient

El món, pendent de la treva a Gaza

Tel Aviv
Política

Felip VI obvia l’amnistia

madrid