Política

García-Page, partidari que el TC suspengui l’amnistia abans que entri en vigor

El president de Castella-la Manxa creu que Pedro Sánchez no cedirà davant dels independentistes per “governar amb una camisa de força”

El president de Castella-la Manxa, el socialista Emiliano García-Page, opina que el Tribunal Constitucional hauria de “suspendre” la llei d’amnistia que s’aprovi abans que entri en vigor. En declaracions recollides per l’ACN, el president castellanomanxec ha assegurat: “No tinc ni el més mínim dubte que el TC l’hauria de suspendre perquè les conseqüències de veure a Carles Puigdemont entrar o presentar-se a les eleccions i que després vingui una sentència del TC contrària serien absolutament incommensurables”.

Durant una conferència al fòrum A Toxa, a Galícia, García-Page ha assegurat que l’amnistia és una qüestió que “genera molta confusió” i s’ha mostrat crític amb “l’autoamnistia”, tal com s’hi ha referit, perquè “qui se la votarà seran ells mateixos”.

De tota manera, García-Page ha assegurat que Pedro Sánchez, que està negociant amb els independentistes el suport d’aquests a la seva investidura, “és una persona que es resisteix a una camisa de força” i, per tant, creu que “no es plantejarà governar amb una camisa de força posada”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El PP vol obligar el govern espanyol a informar sobre la reunió amb Junts

barcelona

L’ANC crea un grup de treball per impulsar la llista cívica

barcelona

El salvadorenc Francisco Galindo Vélez serà el verificador en les reunions de Junts i PSOE

barcelona
Rússia

Batudes policials a Moscou en clubs LGTBI

Barcelona
Guerra a l’Est d’Europa

Preocupació a Ucraïna per la seguretat nuclear a Zaporíjia

Barcelona
Emirats Àrabs Units

Els Estats Units prometen 3.000 milions de dòlars al Fons Verd del Clima

Barcelona

Junqueras treu pit de la “feina prèvia” d’ERC per assolir l’amnistia

barcelona
Guerra al Pròxim Orient

Israel confirma la mort de cinc ostatges retinguts a Gaza

Barcelona

Els atacs d’Israel causen més de 200 morts en 24 hores des de la fi de la treva

barcelona