Política

Junts arrenca la seva precampanya amb un ull a l’àrea metropolitana

Gent de debò és el lema de la precampanya per a les eleccions municipals del maig que Junts va presentar ahir amb la voluntat d’esdevenir la primera força en nombre d’alcaldies –el 2019 la coalició que liderava el PDeCAT va obtenir-ne al voltant de 400–. El partit posa un èmfasi especial en l’àrea metropolitana i en els municipis on no té representació. És el cas de l’Hospitalet de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet, Sant Boi o Cornellà. Per assolir aquest “objectiu prioritari” està desplegant una estratègia particular amb un grup específic, format per l’exalcalde de Cerdanyola del Vallès Toni Morral, membre de l’executiva nacional; l’exalcalde de Molins de Rei Joan Ramon Casals, i l’alcalde de Sant Climent, Isidre Sierra.

“Volem donar la sorpresa a l’àrea metropolitana; no és només un tema de cares, sinó de discurs metropolità”, va explicar el responsable de política municipal de Junts, David Saldoni.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia