Medi ambient

Nadal de rècord amb una temperatura de 26.3°C a Anglès

L’Observatori Fabra també registra un nou pic a Collserola amb 22.1°C

Nou rècord de temperatura màxima en un mes de desembre, segons ha informat el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC). S’ha superat els 22°C en diversos trams del litoral i el prelitoral i ha pujat a la Selva, amb un màxim de 26,3°C a Anglès, un valor insòlit al desembre a Catalunya.

Segons el Meteocat, s’ha marcat nous rècords de desembre en 21 de les 153 estacions de la xarxa d’estacions meteorològiques automàtiques (XEMA) de Catalunya, que registren temperatures des de fa anys. Són estacions amb sèries de fins a 34 anys de dades i fins ara la màxima era de 24,9°C a Alcanar el 28 de desembre de 2021.

L’Observatori Fabra de Barcelona també ha registrat per segon dia consecutiu un nou rècord de temperatura màxima absoluta en un mes de desembre, amb 22.1°C, segons ha informat el meteoròleg Alfons Puertas . Aquest dissabte, vigília de Nadal, es va arribar als 21,7°C.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Puja la temperatura

Barcelona
mobilitat

El govern presenta un ambiciós traçat del tramvia del Camp

barcelona
EDUCACIÓ

Taula rodona per millorar l’orientació acadèmica i professional a l’Expo Jove

GIRONA
gastronomia

Perelada aposta per l’Empordà en el seu centenari

Barcelona

Les ciutats metropolitanes reclamen poder omplir les piscines municipals per salut

VILAFRANCA DEL PENEDÈS

Descobreixen bestiar mort per botulisme fa 2.000 anys, a Vilauba

CAMÓS
MOBILITAT

Restriccions d’accés a S’Alguer i Castell aquest cap de setmana

PALAMÓS

Grau mitjà de tècnic de construcció a l’institut Serrallarga de Blanes

BLANES

Un nou indicador permetrà aturar la medicalització innecessària amb aspirina durant l’embaràs

Barcelona