Infraestructures i serveis

Les obres del corredor mediterrani tallen el tram Castellbisbal-Martorell fins al 18 d’agost

Renfe estableix un pla alternatiu de transport que afecta les línies R4 i R8

Les obres del corredor mediterrani obligaran a canviar el tram Castellbisbal-Martorell entre el 30 de juliol i el 18 d’agost, segons ha informat Adif, que gestiona la infraestructura ferroviària. L’obra pretén convertir a l’ample internacional aquest node ferroviari “complex” segons la nota de premsa d’Adif, i quedarà enllaçada -en ample estàndard- la infraestructura entre el nus de Castellbisbal i la frontera francesa amb els trajectes entre el nus de Vila-seca, Sant Vicenç de Calders i Martorell, actualment en construcció. Per aquest motiu, Renfe ha establert un pla alternatiu de transport que afecta les línies R4 i R8.

S’interromprà la circulació a l’estació de Martorell entre el 30 de juliol i el 13 d’agost i Castellbisbal quedarà com a estació terminal. Des del 13 d’agost i fins al 18, la circulació estarà interrompuda entre les dues estacions. Segons la planificació de les obres, a mitjan octubre es preveu que es reobri la circulació ferroviària al túnel de Castellbisbal per una de les dues vies i després se seguirà avançant en la configuració final del trànsit en aquest tram. La fita és que a finals d’aquest any hi hagi tres vies hàbils: les dues del túnel de Castellbisbal i la del ramal de Costablanca.

Reprogramació

El pla alternatiu de transport en el període d’interrupció de la circulació entre Sant Sadurní d’Anoia i Castellbisbal, del 31 de juliol al 13 d’agost, el tram Manresa/Terrassa -Castellbisbal es farà en tren; fins a Molins de Rei hi haurà una oferta de quatre trens per hora i sentit en les hores punta entre Terrassa i Castellbisbal, i dos trens per hora i sentit la resta del dia. Entre Castellbisbal i Sant Sadurní hi haurà servei alternatiu per carretera, amb autobusos directes i amb parades i horaris coordinats amb l’arribada i sortida dels trens. Entre Sant Sadurní i Sant Vicenç de Calders hi haurà servei en tren, amb dos trens per hora i sentit.

D’altra banda, del 14 al 17 d’agost s’interromprà el servei entre Sant Sadurní i Molins de Rei. Al tram Manresa/Terrassa i Molins de Rei, hi haurà durant tot el dia una oferta de quatre trens per hora i sentit. Entre Molins de Rei i Sant Sadurní, hi haurà servei alternatiu per carretera, amb busos directes i amb parades i horaris coordinats amb l’arribada i sortida dels trens. Entre Sant Sadurní i Sant Vicenç de Calders hi haurà servei en tren, amb dos trens per hora i sentit. Alhora, es reprogramarà la línia R8 entre el 14 i el 17 d’agost: entre Granollers Centre i Rubí Can Vallhonrat es farà el servei habitual en tren, però entre Rubí Can Vallhonrat i Martorell Central hi haurà servei alternatiu per carretera amb horaris coordinats a la sortida i arribada dels trens.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

administracions

Mataró destinarà 20,5 milions a millorar equipaments i comprar habitatge

mataró
urbanisme

El nou carril bici d’Igualada rep un premi de mobilitat

IGUALADA
societat

Finançament a quatre bandes pel nou centre per a l’Associació Alzheimer de Tàrrega

tàrrega
tradicions

Publicat el videoclip de la festa major de Lleida

LLEIDA
MEDI AMBIENT

Parasiten figueres de moro per eradicar-les del Cap de Creus

EL PORT DE LA SELVA
urbanisme

Inicien l’asfaltatge de la rambla Catalunya de Barcelona

Barcelona

L’anella ciclista de Mataró, pendent d’un nou full de ruta

Mataró
transports

Retards a tot Rodalies per una avaria, unes obres i més robatori de cable

barcelona
societat

Nova edició del Festival de Murals i Art Rural de Penelles

Penelles