Infraestructures i serveis

Un maquinista d’un tren Barcelona-Puigcerdà volia deixar els passatgers a mig camí perquè havia acabat la seva jornada laboral

Els usuaris denuncien que el conductor del comboi els volia deixar a Ribes de Freser després de sis hores de trajecte a causa d’una avaria

“Ens hem amotinat”, afirmen

Passatgers que feien el trajecte divendres a la tarda entre Barcelona i Puigcerdà han denunciat a les xarxes que el maquinista pretenia deixar-los a Ribes de Freser perquè havia acabat la seva jornada laboral. La línia es va veure afectada per una avaria i el trajecte es va allargar fins a les sis hores, amb una part feta en autobús. Després de sortir des de Barcelona a les 16.30 hores, cap a les 22.30 van arribar a Ribes i el conductor pretenia acabar el trajecte. Els viatgers es van “amotinar” al tren i finalment el maquinista va continuar fins a Puigcerdà. Fonts de Renfe han explicat que el conductor va fer la consulta al centre de gestió i va continuar el recorregut.

Alguns dels usuaris del tren van denunciar els fets a les xarxes, en que asseguren que després de l’“odissea” de viatge des de les 16.30h de la tarda de divendres en un tren que els va deixar “tirats” a Manlleu, des d’on van anar amb autobús fins a Ripoll i allà van tornar a agafar un tren, “el conductor diu que ha acabat la seva jornada laboral i que ens deixa allà tirats”. “Ens hem amotinat!”, denuncia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El papa Francesc és ingressat a l’hospital per una infecció respiratòria

Barcelona
MEDI AMBIENT

Els pobles pesquers de la Costa Brava podran optar a 15,6 milions d’ajuts europeus

llançà
societat

Guanyem vol dedicar quatre milions en polítiques d’habitatge en el proper mandat

girona

Mor un home en una casa ocupada d’Olot

OLOT
societat

Treballadors d’IQOXE tallen l’N-340 a Tarragona per protestar contra l’acomiadament del president del comitè d’empresa

barcelona
societat

Barcelona i Territori pacten l’obra que toca el parc Miró

bARCELONA
societat

Junts crearà una regidoria de Benestar Emocional a Girona

girona
astronomia

La NASA escull una fotografia feta des de Prades com a imatge del dia d’aquest dimecres

barcelona
societat

La Barnahus de Tarragona atén 622 casos d’abusos a menors en dos anys

tarragona