Infraestructures i serveis

Renfe suplirà els Avant que la SNCF francesa ja no prestarà

Renfe mantindrà, a partir de l’11 de desembre, l’oferta de trens Avant al corredor entre Figueres-Vilafant, Girona i Barcelona que quedaria descoberta un cop que la companyia francesa SNCF comenci a operar, per separat de Renfe, la connexió entre Barcelona i París, i sense oferir places regionals a Catalunya. Renfe es troba que no pot operar a França, però oferirà un tren de Barcelona fins a Figueres cap a les nou del matí i un altre de tornada a primera hora de la tarda, i més places diàries que el 2019.Des de la companyia estatal espanyola lamenten els obstacles i ressalten l’esforç per habilitar recursos i compensar la línia amb més passatgers que exploten a escala regional. També recorden que les ofertes de connexió alternatives en alta velocitat entre Catalunya i Madrid (Ouigo, filial de la francesa SNCF, i Iryo) només contemplen el corredor entre Barcelona i Madrid, i han deixat de banda Girona i Figueres-Vilafant, a diferència d’Avlo.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Plàcid primer retorn del pont, amb un 69% dels vehicles previstos

barcelona

Alliberada una noia segrestada i violada en una cabanya d’una zona boscosa de Terrassa

terrassa

Pugen els casos de grip, mentre baixen els de covid i bronquiolitis

barcelona

El TC admet que Escola de Tothom formi part de la causa sobre el decret del català a les aules

barcelona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Tornen els núvols

barcelona
XAVIER ARREBOLA
ADJUNT D’INFEMERIA I RESONSABLE DE LA DONACIÓ D’ÒRGANS

“En donació de teixits hi ha molt camp per córrer encara”

palamós

Fons europeus a la Casa de la Tecnologia i la Central del Molí

girona

Les incògnites del BarMar

barcelona

Els ecologistes qüestionen la viabilitat i l’eficàcia de la infraestructura

barcelona