Salut

Coronavirus

Cinc noves morts eleven a 12 les defuncions per la Covid-19 a la residència de Solsona

El brot es va detectar a finals d’any i ara es troba en el seu punt més àlgid

Més de la meitat de la plantilla s’ha infectat

La residència d’avis de Solsona ha registrat cinc noves defuncions per Covid-19 en les últimes 24 hores i, en total, la xifra de morts s’eleva a 12 des que es va detectar el brot a finals d’any.

L’Ajuntament explica en un comunicat que el brot es troba ara en el seu punt més àlgid, quan fa 14 dies de la seva detecció.

Aquest dimecres s’han realitzat proves PCR a quatre treballadores que finalitzaven l’aïllament i el resultat ha estat negatiu, així que ja es podran reincorporar. A més, en els darrers dies s’ha contractat més personal per fer front a les baixes. En total, el 57% de la plantilla s’ha infectat.

En paral·lel, els usuaris del centre comencen a recuperar progressivament les activitats en petits grups.

A Solsona, les dades continuen empitjorant. L’índex del risc de rebrot es troba en els 1.676 punts, i la taxa de reproducció de l’epidèmia és d’1,51. Entre aquest dilluns i dimarts, el Centre Sanitari del Solsonès ha diagnostica 41 nous positius. . L’ens tem que aquestes xifres encara no representen el pic de contagis, sinó que les dades mes elevades podrien manifestar-se la setmana vinent. Aquest dimecres s’han fet 67 proves més



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

barcelona

Denuncien persecució institucional a la Policía Nacional per unes llambordes a Via Laietana

BARCELONA
L’AFA de l’escola Nostra Llar reclama que el bus no hi passi per davant, per seguretat
sabadell

L’AFA de l’escola Nostra Llar reclama que el bus no hi passi per davant, per seguretat

SABADELL
barcelona

Collboni obté consens per reiniciar el cobriment de la ronda de Dalt

barcelona
Societat

Ni cotxes ni lògica

girona
BANYOLES

Cor de Teatre farà el pregó de la festa major de Sant Martirià

banyoles

Relleu al capdavant de Càritas Barcelona

barcelona
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Sol i temperatures amunt

barcelona

Vall d’Hebron escurça el temps de resposta amb pacients d’ictus

barcelona
societat

Figueres col·labora amb la selecció de personal del centre logístic d’Amazon d’El Far

figueres