Salut

salut

Campanya per promocionar la fruita dolça entre els nens

Dipsalut i Unió de Pagesos organitzen tastos guiats a nou pobles per incentivar-ne el consum

Dipsalut i Unió de Pagesos han organitzat per a aquest juliol la campanya Disfruita-la, a través de la qual es vol promocionar el consum de fruita dolça entre els nens i nenes de tres a tretze anys de les comarques gironines. La campanya consistirà en tastos guiats de fruita dolça, com ara peres, pomes, nectarines i albercocs, aprofitant les activitats d'estiu que fan els infants. El tast es farà en cada cas després de l'actuació d'un grup d'animació que crearà un ambient divertit que s'aprofitarà per fer pedagogia sobre els beneficis de menjar fruita. A cada nen se li donarà després una carmanyola amb fruita, amb l'objectiu que reutilitzin l'envàs durant l'estiu per portar-hi fruita i així implicar també les famílies.

Aquesta és la vuitena edició de la campanya, engegada després que els estudis constatessin un descens del consum de fruita dolça entre els nens. Actualment, només el 37% de la població consumeix fruita diàriament, i la mitjana és de menys de tres peces diàries. Aquest és el mínim recomanat per les agències de seguretat alimentària. La campanya va començar dijous a Vilobí, ahir va ser a Olot i avui serà a Quart. Durarà fins al dia 25, i passarà un altre cop per Olot, i per instal·lacions de Sant Gregori, Sant Esteve d'en Bas, Besalú, Fornells, Porqueres i Maçanet de la Selva.

LA XIFRA

1.350
nens i nenes
d'entre tres i tretze anys participaran en la campanya, que tindrà lloc al llarg d'aquest mes de juliol.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La segona edició del Saga dobla l’assistència de l’any passat amb 7.000 visitants

barcelona

Catalunya reutilitzarà el 2027 el mateix volum d’aigua que necessita Barcelona durant 1 any

barcelona
societat

Barcelona comprarà l’antiga Clínica Barceloneta per ubicar-hi el nou CAP

BARCELONA
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Un front poc actiu i temperatura més alta

barcelona
Societat

Un grup de joves fan un mural per a la diversitat funcional

Girona
medi ambient

Acció perquè els visitants no s’enduguin les pedres típiques de Cadaqués

cadaqués (alt empordà)
Societat

Sis restaurants de Barcelona i dos de Palamós s’uneixen per a potenciar la restauració sostenible

Girona
societat

L’estat avança en la tramitació de la línia de MAT entre Grañén i Pierola

BARCELONA
TRADICIONS

El bestiar porcí, a l’Agenda del Pagès 2024

girona