Societat

Més de 20 milions per promocionar el turisme de Barcelona

Es destina una xifra històrica a promoure la destinació i apostar per la digitalització

El Consell General de Turisme de Barcelona va aprovar ahir un pressupost per a aquest any de 20.659.881 euros, una xifra històrica que es vol que serveixi per promocionar la destinació de Barcelona i el seu entorn en l’era post- Covid. En el pla d’acció per als pròxims dos anys s’apostarà per la digitalització i la sostenibilitat i, dins d’aqeusta última, pel turisme blau, amb què es vol minimitzar la petjada de carboni. El consorci vol apostar per promocionar la cultura: l’arquitectura, l’art, les indústries creatives, el disseny, la literatura i el cinema, atributs propis de la ciutat que han d’atraure més turisme culte. El president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, va insistir que la digitalització serà clau en la competitivitat de Barcelona com a destinació turística. “Hem de treballar amb les dades dels visitants abans, durant i després de la seva estada”, va dir.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia