Societat

societat

Campanya de Barcelona per captar turisme de qualitat

La ciutat de Barcelona va llançar divendres la seva nova campanya turística, Barcelona, com mai abans, la primera des del 2016, en la qual es destaca la mediterraneïtat de la capital, la gastronomia, la cultura, el mar i la sostenibilitat, buscant un visitant “més específic i de qualitat”. En la presentació de la campanya, el primer tinent d’alcalde, Jaume Collboni, va assegurar ahir que la pandèmia ha servit per reflexionar sobre el turisme que necessitava la ciutat, centrat en la idea de la cultura, l’arquitectura i la gastronomia, un visitant que generi “més valor i més ingressos”. La nova campanya turística, elaborada per Equip Singular per a Turisme de Barcelona, es compon de peces audiovisuals i gràfiques on es destaca la gastronomia, la cultura, el comerç i les activitats que es poden fer a la ciutat, a través d’un poema urbà del guanyador de la Copa del Món París 2020 de Poetry Slam, Daniel Orviz.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia