Educació

L’aFFaC demana a Educació que l’inici de curs sigui amb jornada completa

Les famílies xifren en més de 800 els grups públics que falten a P3 per complir la ràtio recomanada de 20 alumnes

Les Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya (aFFaC) demanen al Departament d’Educació que introdueixi la jornada completa des de principis de curs, amb horari lectiu de matí i tarda. Tot i que veu bé que s’avanci el calendari escolar, l’aFFaC creu que aquest inici va ser “accelerat” i que la jornada intensiva del setembre va portar a una situació de “descontrol”, amb problemes com les dificultats per contractar monitors, i esperen que corregeixi els “errors” de cara a l’any que ve. En una roda de premsa, l’aFFaC també ha alertat d’una “manca generalitzada” de places públiques en tot el sistema educatiu. Segons ha calculat, falten 817 grups públics a I3 per complir la ràtio de 20 alumnes recomanada pel propi departament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Les assignatures pendents

Girona
Societat

“La gent se’m queda mirant fixament”

Badalona
comerç

Més facilitats als xinesos perquè comprin

Barcelona
Vallfogona de ripollès/ Planoles

Porta a porta dels alumnes per fomentar l’estalvi d’aigua

Vallfogona/ Planoles
Olot

La Garrotxa vol aprendre de la mobilitat de Pontevedra

Olot
Administracions

El Suprem obliga el Prat a treure aparcament de la platja

El Prat de Llobregat
societat

Nou pas per a la construcció de l’institut Cal Maiol

barcelona
Bisharo Ali Hussein
Activista dels drets humans feminista

“Els homes volen controlar la sexualitat i el cos de la dona”

Girona

CADERSEM passa a formar part del GRUP E-COORDINA