Societat

Societat

Una Estrella més a El Bulli

El tradicional espot d'Estrella Damm es rodarà a Roses i El Bulli

La marca de cervesa també fa localitzacions a Empúries

El restaurant El Bulli, de Roses, tindrà aquest estiu una estrella més, tot i que aquest cop no serà una altra estrella Michelin –en té tres actualment–, sinó que serà de la cervesa Damm. I és que el restaurant de Ferran Adrià i Juli Soler, reconegut mundialment, serà el protagonista del pròxim anunci de l'estiu de la cervesa Estrella Damm, i agafarà així el relleu de Cadaqués i Menorca, on es va rodar l'espot de l'any passat. A l'anunci hi apareixeran tant el cuiner Ferran Adrià com el seu equip de sommeliers, i el moment en què s'emetrà la publicitat coincidirà amb l'última temporada d'El Bulli com a restaurant abans de convertir-se en El Bulli Foundation.

Els responsables d'Estrella Damm no només localitzaran la gravació de l'anunci a cala Montjoi, on està situat el restaurant de Ferran Adrià, sinó que també està previst que gravin en altres punts del municipi. Bàsicament s'estan buscant algunes cales rosinques perquè apareguin a l'espot i algun espai més sobre el qual encara es manté el misteri. A més, la companyia de cervesa també busca localitzacions a les ruïnes d'Empúries i a Sant Martí d'Empúries, al municipi veí de l'Escala. Fins i tot s'especula que hi hauria una tercera població de l'Alt Empordà que apareixeria a la publicitat estiuenca. L'anunci que té previst fer Estrella Damm serà similar al que ha fet en els últims anys, a Formentera primer i a Cadaqués i Menorca, després. Tot i que encara no se n'han fet públics tots els detalls –de fet fa mesos que es porta en secret–, el que està clar és que el protagonista serà per segon cop l'Empordà, amb la seva gent i els seus paisatges. I per fer-ho, l'empresa de cervesa catalana ha escollit Ferran Adrià, El Bulli, cala Montjoi i Roses.

Ja es fan els càstings

En aquests moments s'estan fent els càstings per escollir les persones que protagonitzaran l'anunci d'Estrella Damm, que ja s'ha convertit ja un clàssic de l'estiu. L'empresa buscarà, com ha fet en les últimes campanyes, una música fresca, estiuenca i optimista intentant que sigui la cançó de l'estiu, com ja passar el 2009 amb el Summercat de la banda sueca Billie The Vision and The Dancers, i amb l'Applejack de The Triangles, que va ser la banda sonora escollida per al videoclip de l'any passat. Els anuncis d'Estrella Damm aconsegueixen estar cada any entre els més vistos i les cançons se situen en el primers llocs de vendes. Segons ha pogut saber aquest diari, la història que explicarà aquest nou espot de la Damm és la d'un treballador d'El Bulli, que arriba de nou a l'Empordà, i en concret a Roses, i que visita diversos punts de la Costa Brava.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.