Societat

Cornellà del Terri extrema les mesures de seguretat per la tradicional plantada de l’arbre del Maig i el Ball del Cornut

Han ampliat el perímetre de la plaça després d’un “ensurt” divendres quan l’arbre es va desplomar a prop del públic

Cornellà del Terri (Pla de l’Estany) ha extremat les mesures de seguretat durant la tradicional plantada de l’arbre del Maig i Ball del Cornut que es fa el dilluns de Pasqua. Segons ha explicat l’alcalde, Salvador Coll, han ampliat el perímetre de la plaça i també hi ha hagut presència dels Mossos d’Esquadra i d’una ambulància per assegurar que la festa transcorre sense incidents. “La seguretat és la nostra prioritat”, ha dit. Això després que divendres, en el moment en què es talla l’arbre, es desviés del recorregut i es desplomés a prop del públic. Es tracta d’una festa declarada d’interès nacional des del 1999 i es remunta almenys a principis del segle XIV.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Salut farà anàlisis de plom en sang a Bonmatí

sant julià de llor i bonmatí
estats units

El fum dels focs del Canadà posa en alerta per la qualitat de l’aire el nord-est dels EUA

barcelona

Els mossos identifiquen els 100 participants i s’acaba la ‘rave’ d’Ivars

IVARS De NOGUERA

Absolen el monitor a qui demanaven 67 anys per violar un menor amb discapacitat

BARCELONA

Intent dels mossos de desallotjar la ‘rave’ d’Ivars de Noguera

Barcelona

‘Stranger Things’, ‘El joc del calamar’ i l’ús del mòbil, a l’examen d’anglès de les PAU

Barcelona

L’exèrcit desmunta el pont de Montblanc col·locat pels aiguats del 2019

MONTBLANC

Crida d’Arrels Fundació per trobar 400 voluntaris que enquestin persones que viuen al carrer

BARCELONA

Els ajuntaments gironins suspenen en polítiques de cooperació

GIRONA