Societat

L’Olotx2 crea dubtes amb la “bona acollida” el primer dia

S’havia optat per no fer més la campanya, però els sectors van convèncer l’Ajuntament per celebrar-la un cop més

La primera jornada ofereix “bones sensacions” en el seguiment que es fa

La vuitena edició de l’Olotx2 afronta aquest cap de setmana amb un plantejament semblant al d’altres edicions, amb menys empenta i pressupost institucional i una acollida semblant a la d’anteriors edicions, a jutjar per les primeres sensacions copsades des de l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament.

La primera impressió després del primer dia de la promoció Olotx2 és que la convocatòria d’aquest any sense banderoles a la ciutat i amb més empenta de les entitats, en l’apartat de la gestió de la campanya, ha tingut, des del primer dia, una atracció semblant a la d’altres anys.

Així ho explicava ahir el regidor de Promoció de la Ciutat, Estanis Vayreda: “Les impressions dels diferents sectors durant la primera jornada de l’Olotx2 és que hi ha força gent i els comerços han treballat molt des de bon matí. Els restaurants molts tenen ple tant el dissabte com el diumenge.”

Estanis Vayreda va indicar ahir: “Teníem molt clar amb els sectors que era l’últim any però ja veurem què fem.” El regidor va manifestar que, tot i la sensació que s’havia arribat al final, el fet és que “la gent coneix la campanya i respon”. Una de les impressions de la primera jornada de l’Olotx2 era que hi havia “molta gent de fora”.

Aquest any han tornat a participar 150 empreses, entre restaurants, allotjaments turístics i comerços de la Garrotxa, en el cap de setmana de la campanya. Es tracta de la vuitena edició que ofereix el 2x1 en nits d’allotjament, menús i experiències diverses.

Des del sector de l’hostaleria s’explicava aquesta mateixa setmana que ja hi havia restaurants al cent per cent d’ocupació, sobretot a Olot. La majoria de restaurants i hotels que eren habitualment a la campanya hi continuen sent. Vayreda va afirmar així mateix que la primera edició s’havia fet durant la crisi i que encara hi havia establiments que s’hi adherien, però oferint menys 2x1.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

La Fira d’Abril de Catalunya amplia l’aforament un 24%

Barcelona

El Mercat del Lleó tindrà més bona climatització abans de l’estiu

girona

El festival Tech&Play obre portes i espera 4.000 visitants

Barcelona
EDUCACIÓ

Mobilització de l’AFA de l’escola Camins a Banyoles

BANYOLES

Conveni pioner en matèria de transició ecosocial urbana

girona
Itàlia

Venècia comença a cobrar entrada als visitants diaris

Barcelona

Els àvis i les àvies porten el seu passat al Bosc de la Pabordia

girona
enogastronomia

La sommelier Anna Casabona queda tercera al campionat estatal

Sant Sadurní d’Anoia
societat

El Maresme actualitza el protocol de violències masclistes

premià de mar