Societat

Girona arrenca una campanya per mantenir els escocells verds

El consistori demana als establiments que reguin i cuidin el forat que tinguin més a prop del local

- L’Ajuntament de Girona ha creat una campanya que demana la col·laboració dels comerços de la Rambla per tal d’aconseguir que mantinguin els escocells dels arbres verds. L’objectiu és que comerciants i restauradors contribueixin al manteniment d’aquests espais i els converteixin en espais agradables que ajudin a atraure clients als negocis i siguin un reclam pels vianants. La campanya es titula ’Enjardina Girona. Rega el teu escocell’ i busca que cada establiment s’encarregui de l’escocell que hi ha més a prop del seu local. Al llarg de la Rambla hi ha 39 escocells i 27 d’ells s’han plantat amb flors diverses. De moment ja hi ha 18 negocis que s’hi han sumat.

Amb l’objectiu de preservar els escocells dels arbres com a espais verds a la ciutat, l’Ajuntament de Girona ha engegat la campanya ’Enjardina Girona. Rega el teu escocell’. Es tracta d’una iniciativa que requereix de la col·laboració dels comerços i restaurants de la Rambla per tal que es facin càrrec del manteniment d’aquests espais i esdevinguin un reclam pels mateixos negocis.

De moment ja hi ha 18 negocis que han confirmat la seva col·laboració. Es tracta de Roosik, Foot Locker, Universal, Guillamet, Estanc Rambla, Unik, Matsata, Jott Girona, Misako, Giralt, Casa Pijaume, Hidden Coffee Roasters, Caganer.com, Pop Mobile, Siphone, Shizen’na, Tomasa i l’Oficina de Turisme.

Cada un d’ells s’encarregarà de cuidar els escocells que tinguin més a prop dels seus respectius locals. A la Rambla hi ha 39 escocells i en 27 d’ells hi ha flors plantades. Ara es preveu que els negocis aprofitin aquests espais per ser un punt de reclam als vianants i aconsegueixin captar més clients.

La regidora de Promoció Econòmica de Girona, Glòria Plana, ha assegurat que els establiments de la Rambla “han rebut molt positivament aquesta iniciativa” i per això molts d’ells ja s’han sumat a la campanya. Segons Plana, aquesta resposta demostra “el grau d’implicació del teixit comercial i de la restauració vers la ciutat”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

QUART

La Festa del Fang s’avança al maig i amplia les activitats a tot el mes

QUART
societat

El Zoo provarà un sistema de filtres naturals per reutilitzar aigua

Barcelona
Urbanisme

Les obres del passeig de les Cales s’acabaran abans de l’estiu

Mont-roig del Camp
comerç

Barcelona és la capital amb més densitat comercial d’Europa

Barcelona
Estat Francès

Cauen les pales del Moulin Rouge

Barcelona
LA CELLERA DE TER

Els viveristes demanen que l’ACA els “obri l’aixeta” per no haver de tancar

LA CELLERA DE TER
campdevànol

Un projecte vol convertir el Ripollès en refugi de persones LGTBIQ+

campdevànol
gastronomia

Un ‘mercat’ gastronòmic quedarà obert al Port Vell

Barcelona
DOSSIER

S’Agaró, un referent centenari

S’Agaró