Societat

Més de 650 alumnes participen al Simfonic

Més de 650 alumnes d’escoles de música de les comarques gironines participaran dissabte 11 de juny (18 h) en la dotzena edició del Festival Simfonic . Concretament, a la ciutat de Girona hi haurà nou concerts simultanis, a la Casa de Cultura (Aula Magna i Auditori Josep Viader), el monestir de Sant Pere de Galligants, l’FNAC, el Museu d’Història de Girona - Claustre i el pati de les Magnòlies. A la mateixa hora, per aprofitar aquest gran dia de música per a tothom, hi ha la possibilitat d’anar al parc Schierbeck de Puigcerdà, al pavelló municipal de Vidreres o al Teatre Municipal de Palafrugell.

Aquesta edició és apadrinada pel cantautor Tomeu Penya, protagonista del videoclip de presentació del festival. La cançó Illes dins d’un riu sonarà el dia 11 de juny a les 19 h de manera simultània a tots els concerts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Manifest ecologista perquè s’ampliïn les zones protegides al delta del Llobregat

El PRAT DEL LLOBREGAT

Un detingut per agredir la seva parella a l’Aplec del Caragol de Lleida

barcelona

Demanen un any de presó a un home que va matar un gos a Mediona

barcelona

Sancionen la Clínica Bofill de Girona per no tenir telèfon d’atenció gratuït “visible”

girona

Investiguen una nova agressió sexual en grup a Badalona

barcelona

Valvi premia Josep Cassú, Health us Nepal i el Centre Excursionista Farners

girona

3.620 estudiants gironins s’examinaran de les PAU

girona

La Unió pel Mediterrani urgeix mesures contra els residus plàstics al mar

barcelona

L’Estat inverteix cinc milions en pantalles acústiques a l’A-2, l’AP-7, la B-23 i la B-30

BARCELONA