Societat

L’Estat concedeix 1 milió a Palafrugell per millorar i fer més atractiva la zona comercial

L’actuació en un programa d’ajuda dels fons europeus per modernitzar mercats

L’Estat ha concedit 1.083.755,20 euros a l’Ajuntament de Palafrugell per implementar una estratègia de posicionament de la zona comercial i turística del municipi. El Ministeri ha publicat la proposta de resolució definitiva de la segona convocatòria d’ajudes incloses al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència al sector comercial per modernitzar mercats i zones turístiques . A Catalunya, s’han concedit a un total de nou projectes per valor de 9,8 milions. Seran per a cinc projectes de mercats urbans sostenibles, tres per a mercats rurals sostenibles i el de Palafrugell, que s’emmarca en una zona d’afluència turística.

El projecte preveu un seguit d’actuacions dirigides a millorar l’entorn urbà de la zona amb major concentració comercial i turística del municipi donant-li “valor afegir”. En concret, s’hi preveuen panells informatius digitals, millores vials, publicitat i actuacions destinades a una millor gestió dels residus. En definitiva, mesures per fer més “atractiva” i “millorar” l’experiència comercial dels turistes, així com la competitivitat dels negocis.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Interior fa una aposta històrica per reforçar la seguretat pública catalana

medi ambient

La cimera de l’aigua acaba sense acord

societat

Protesta dels sensesostre per reclamar un espai on dormir

GIRONA

“No em vull perdre cap partit; disfruto”

granollers

Tornen els Special Olympics

granollers
VICENÇ LOZANO
PERIODISTA

“Hi ha un complot mundial contra el papa”

barcelona

La cimera de l’aigua acaba sense acord

barcelona

Maçanet de la Selva es dota d’un espai de treball compartit

MAÇANET DE LA SELVA
societat

ERC presenta Marc Calvet com a candidat per les municipals a Torroella i l’Estartit

torroella de montgrí