Societat

Un ciberatac altera el subministrament de medicaments d’un distribuïdor important de les farmàcies

L’empresa Alliance Healthcare afronta dificultats en els sistemes informàtics des de divendres

Un ciberatac altera el subministrament de medicaments d’un dels principals distribuïdors de les farmàcies catalanes. L’empresa afectada és Alliance Healtcare, que ha patit un atac que l’ha deixat tocada, segons ha avançat ‘El País’. El diari espanyol sosté que la companyia afronta problemes als sistemes informàtics des del divendres 17 de març. De fet, aquest dimecres la pàgina web no està funcionant. La farmacèutica ha explicat a la capçalera de Madrid que treballen per “limitar l’impacte” del que qualifica com a “interrupció del sistema informàtic”, però no entren en més detalls.

El presumpte atac s’ha produït dues setmanes després del que va patir l’Hospital Clínic, que va bloquejar els seus servidors mentre els ciberdelinqüents s’apoderaven de les dades que contenien.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

tradicions

L’ou com balla, en fonts de circuit tancat per la sequera

Barcelona
societat

Vulpellac s’omple de criatures màgiques amb el Fantasticat

vulpellac

Rècord de participació a l’Aplec del Caragol de Lleida

barcelona
societat

Reorganització interna dins de la Coordinadora d’ONG Solidàries

girona

La pluja malmet les catifes de les Enramades

Arbúcies

Experts alerten de l’increment de patologies per la contaminació

BARCELONA
el temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Jornades amb pocs canvis

Barcelona
Port de Barcelona

La transició energètica transforma el Port de Barcelona en un ‘hub’ d’energia verda

BARCELONA
Societat

Amadeu Rovira i els seus ‘glops’ de vida