Societat

Comencen les votacions dels pressupostos participatius de Ripoll

Els veïns poden triar entre 18 propostes fins al dia 23 d’abril

Avui és el primer dia del període de votacions per als pressupostos participatius de Ripoll, que es tancarà el 23 d’abril. Prèviament, els serveis tècnics municipals han seleccionat les 18 propostes finalistes d’entre les 40 que havien presentat els ciutadans. D’aquestes 18, 15 són inversions i vuit corresponen a serveis.

Per a la votació, s’han instal·lat urnes a l’ajuntament, la biblioteca Lambert Mata, la piscina municipal, els casals cívics La Devesa del Pla i Centre i el casal de joves El Galliner. També s’ha previst una urna mòbil que es trobarà en una parada a la Fira de les 40 Hores i en diferents espais dels mercats municipals. Paral·lelament, es pot votar a través del lloc web municipal ( ripoll.cat ). Es poden votar fins a 3 opcions de cadascuna de les dues partides. Poden fer-ho totes les persones empadronades a Ripoll de 15 anys (si els compliran aquest any, també) o més edat. El 27 d’abril es farà pública el veredicte amb les propostes guanyadores.

En aquesta edició (la sisena), per als pressupostos participatius l’Ajuntament destina 125.000 euros a inversions) i 15.000 euros a serveis).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

L’any 2022, el més càlid i sec de Catalunya des de 1950

barcelona
societat

Calonge i Platja d’Aro es queden sense platja per a gossos a la cala Belladona

calonge/platja d’aro
sequera

El CAT tarragoní entrarà en alerta pel descens de Mequinensa

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ruixats a l’interior

Barcelona

La nova fiscal en cap de Barcelona defensa una visió rehabilitadora i “humanitària” de les penes

barcelona

S’adjudiquen les obres del nou tram 2+1 de la C-35 entre Sant Celoni i Riells i Viabrea

riells i viabrea

La vaga de funcionaris ajorna les citacions sobre un cas derivat del 3%

MADRID

Nova enquesta per millorar la mobilitat de l’àrea supramunicipal de Girona

girona
societat

Carme Campeny, nova presidenta provincial de la Creu Roja Girona

girona