Societat

societat

Recaptació rècord a la caminada solidària de Sant Joan de Déu

Més de 15.000 persones han participat en la desena edició de la Magic Line

La caminada solidària de Sant Joan de Déu, la Magic Line, ha celebrat avui la seva desena edició amb unes xifres de participació i captació rècord. Més de 15.000 persones han participat en la cita, segons els organitzadors, i es preveu que la recaptació econòmica superi els 400.000 euros, la més alta de la seva història. En les deu edicions que ja ha celebrat, la Magic Line haurà aconseguit recaptar uns 3 milions d’euros per impulsar més de 300 projectes socials i sanitaris.

El director de l’Obra Social de Sant Joan de Déu i creador de la Magic Line, Oriol Bota, ha destacat el “compromís i la solidaritat” dels participants i ha expressat “l’orgull” de l’organització per poder celebrar 10 anys “amb aquestes xifres”. S’ha fet rutes solidàries a Barcelona, Lleida i Tremp i també a la resta de l’Estat. Com a festa de cloenda, el Moll de la Fusta de la capital catalana acull durant tot el dia d’avui, fins a les sis de la tarda, actuacions musicals, batucades, botifarrada i sortejos, entre d’altres activitats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Platja a demanda

PREMIÀ DE MAR

Un pla, un consens i un desacord

PREMIÀ DE MAR
Societat

Màxims de pobresa

barcelona
MARIA ASSUMPCIÓ PIFARRÉ
PRIORA DEL MONESTIR DE SANT DANIEL DE GIRONA

“El monaquisme és una opció radical de vida”

GIRONA
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Matí tranquil

Barcelona
Itàlia

Intenten segrestar un mercant turc a prop de Nàpols

Barcelona
literatura

Rebeca Guerra guanya la XXXIV edició del Concurs Literari d’Articles de Psicologia

Girona

Protesta de policies i guàrdia civil per abandonar-los després de l’1-O

BARCELONA

Condemnen l’ICS per deixar sense úter una embarassada després d’una cesària

BARCELONA