Societat

Els premis de turisme reconeixen la trajectòria de Martí Sabrià

Els G! també han guardonat aquest vespre el Grup Sènia, EcoTurisme Can Buch i Cristina Torrent del restaurant Bo.Tic de Corçà

Qui ha estat durant més de 40 anys gerent del Grup Costa Brava Centre, Martí Sabrià, ha rebut aquest vespre el premi Josep Pujol i Aulí, en reconeixement a la tasca professional, en el marc dels Premis G! de turisme de les comarques de Girona, organitzats pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona. El guardó -s’ha indicat durant la cerimònia, celebrada al palau firal de Girona- és també un reconeixement al llegat d’iniciatives turístiques que ha deixat al Baix Empordà.

Grup Sènia

El Premi G! Francesc Xiquet Sabater, en reconeixement al projecte empresarial, aquest any ha estat per al Grup Sènia, dedicat als càmpings, per integrar els allotjaments de forma orgànica en el paisatge.

EcoTurisme Can Buch

El Premi G! Especial Jordi Comas i Matamala, s’ha lliurat a EcoTurisme Can Buch, ubicat a Sant Aniol de Finestres, pel seu projecte d’allotjament sostenible i autosuficient.

Cristina Torrent

El Premi G! Especial Juli Soler i Lobo, ha recaigut en Cristina Torrent Cos, del restaurant Bo.Tic de Corçà, per portar a l’excel·lència al seu ofici de cap de sala.

Comunicació

Els guardonats per treballs de comunicació han Eddi Fiegel, pel reportatge A magnificient Catalan Grand Tour de la revista Wanderlust;Daniel Romaní, per la sèrie d’articles sobre escenaris de pel·lícula de la demarcació de Girona publicats a l’Ara; Corine Stübi, pel reportatge Costa Brava de la revista Maison et Ambiances; i Manuel Meyer per l’article Katalonien: Genussradeln zwischen Vulkanen und Mittelmeer, de l’agència de notícies DPA.

Recerca

Premi G! de Recerca Yvette Barbaza ha estat per a Jo Sanmartí Vives.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

turisme

Florència prohibirà nous apartaments turístics

barcelona
SALUT

Mor Harald zur Hause, premi Nobel per la seva lluita contra el càncer

El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Tarda remullada

Barcelona

Acord “històric” per incrementar les tarifes dels serveis socials un 9% en dos anys

barcelona

Un projecte de l’escola Vedruna de Ripoll, a la campanya de rebaixes de Ripoll comerç

RIPOLL
sequera

Rècord d’emissions per incendis a l’hemisferi nord

barcelona

Les plataformes digitals incorporaran films i sèries de TV3 doblats i subtitulats en català

barcelona

Lloret estudia accions legals pel contenciós sobre suposades irregularitats a les oposicions de la policia

lloret de mar

La Gala Solidària dóna el tret de sortida al FIMAG de Torroella

torroella de montgrí