Societat

El Cirque du Soleil celebra 25 anys del debut a Catalunya

Porta 13 espectacles estrenats i més de dos milions i mig d’espectadors

La companyia de circ més prestigiosa del món, el Cirque du Soleil, celebra 25 anys del debut a Catalunya. Va aterrar per primera vegada a Catalunya el 2 d’abril de 1998 a la Gran Carpa instal·lada al Centre Esportiu de La Mar Bella. La seva carta de presenta va ser ‘Alegria’, un dels espectacles més celebrats de la seva història. Des de llavors, la cèlebre companyia quebequesa ha portat fins a terres catalanes tretze espectacles més: ‘Quidam’, ‘Saltimbanco’, ‘Dralion’, ‘Delirium’, ‘Varekai’, ‘Corteo’, ‘Michael Jackson: The inmortal’, ‘Kooza’, ‘Amaluna’, ‘Totem’, ‘Toruk’, ‘Luzia’ i ‘Messi10’, l’únic d’estrena mundial. En total, acumula més de dos milions i mig d’espectadors a les tres ciutats per les que ha passat, Barcelona, L’Hospitalet de Llobregat i Tarragona, segons dades facilitades a l’ACN.

El Cirque du Soleil és la responsable d’una revolució creativa del gènere tradicional. Des de l’origen, els seus xous es basen l’espectacle visual i aposten per la fantasia amb la dansa, el mim, l’acrobàcia i la música com a pals de paller. L’empresa està formada per més de 3.000 treballadors i impulsa, simultàniament, espectacles en gira i permanents. Regularment, organitza càstings per buscar nous talents, entre els quals hi ha antics esportistes d’elit o artistes rellevants de països de tot el món.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

societat

Un centenar d’establiments, a la Botiga al carrer de Girona

girona
societat

El Consorci Forestal de Catalunya celebra els 75 anys de l’entitat

llINARS DEL VALLÈS

Un tren de l’R-3 s’avaria a tocar de la Molina i Renfe no pot oferir servei alternatiu

Puigcerdà
societat

El ‘Cuponazo’ de l’ONCE deixa més de 10 milions a Vilanova i la Geltrú

vilanova i la geltrú
SOCIETAT

Mor Manuel Palou, president de Dincat

societat

Propietaris forestals de les Garrigues creen una associació per a la prevenció d’incendis

la pobla de cérvoles
JOAN GÓMEZ I SEGALÀ
SOCIÒLEG

“No tenim espais on parlar de religió”

barcelona
Medi Ambient

Montseny, 45 anys de Reserva de la Biosfera

FOGARS DE MONTCLÚS
habitatge

Barcelona rehabilitarà 1.933 habitatges als barris amb menys recursos

barcelona