Societat

Mor un motorista en un accident a la C-32 a Cubelles amb dos furgonetes per la presència d’un senglar

Un home de 58 anys i veí del Vendrell ha mort aquest dijous en un accident de trànsit a la C-32 a l’alçada de Cubelles amb dos furgonetes i a causa de la presència d’un senglar a la via. Segons informa el Servei Català del Trànsit, l’avís del sinistre s’ha rebut a les 5.35h de la matinada al punt quilomètric 15,8 en sentit Barcelona a causa del creuament de la via del porc senglar.

L’accident ha fet que s’hagi tallat la C-32 fins prop de les 9h del matí i s’han fet desviaments del trànsit per una àrea de servei.

Fins al punt del sinistres s’hi han desplaçat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions de Bombers, i quatre unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta són 62 les persones que han mort en accidents de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

barcelona

Presó provisional per un ciclista que va matar un xofer

LLORET DE MAR
societat

Controlat el foc forestal a Riudecanyes

barcelona

SOS Costa Brava reivindica la titularitat pública del camí de Can Juncadella

Lloret de Mar

Internament per als dos menors detinguts per una agressió sexual en grup

BADALONA

El No de Blanes a l’explotació sexual i el tràfic de dones i menors

Blanes
religió

El papa demana a Europa l’acollida justa dels migrants

Barcelona
RELIGIÓ

Mor Jacint Medina, el “capellà compromès”

societat

Tret de sortida al pòdcast més gran de la història del català

barcelona
societat

La Mercè ja mou multituds

barcelona