Societat

Fins a set denúncies d’agressions sexuals ja té l’instructor de l’Esportiu Claret de Barcelona

L’instructor de karate de l’Esportiu Claret que està el 20 de maig de forma preventiva per presumptes abusos sexuals a una menor ja acumula fins a set denúncies per delictes d’aquest tipus, segons ha avançat El Caso i han confirmat a l’ACN fonts policials. L’home, de 64 anys, va ser detingut el 18 de maig i estava apartat del centre des del dia abans, quan es va presentar la denúncia per la qual se l’ha empresonat provisionalment.

Ara ha transcendit que acumula set denúncies, i que totes les presumptes víctimes eren menors en el moment dels fets. Dues d’elles encara ho són a hores d’ara. L’instructor estava contractat pel centre esportiu, que depèn de la congregació dels missioners claretians. Els Mossos d’Esquadra mantenen la investigació oberta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

PENEDÈS

Buiden piscines per garantir punts d’aigua per als incendis forestals

FONT RUBÍ/MEDIONA
SOCIETAT
Investigació de nous tractaments contra el càncer

Ultrasons, via en estudi

BARCELONA
ibarcelona

La moda d’‘Elle’ retratada per Miralda a París, a La Virreina

Barcelona
ISA DUQUE
PSICÒLOGA I SEXÒLOGA

“Volem acostar el feminisme al jovent des dels seus codis”

El Prat de Llobregat
barcelona

L’alcalde torna a la missa de la Mercè

Barcelona
LA CRÒNICA

Els nens prenen el carrer

Educació

Emocions de cine

Olot
lloret de mar

L’Ajuntament de Lloret fa cas a les demandes del col·lectiu nudista a la cala Sa Boadella

lloret de mar

UB i UAB col·laboraran per formar estudiants de medicina

barcelona