Societat

SOCIETAT

“Per a tu, iaia”

En memòria d’Emília Puig Tormo, que va morir el 3 de juny als 90 anys

Iaia.

Emília, dona, mare, germana, sogra, cunyada... però per a nosaltres, iaia. La iaia de Girona. La iaia valenciana. De Picanya, la teva terra, de la qual sempre ens has parlat amb orgull, que hem visitat moltes vegades i que, per tu, també ens sentim nostra.

Iaia, la bondat feta persona. Pacient, tendra i afectuosa. Mestra, poeta.

Sempre al costat de l’avi, l’amor de la teva vida, amb qui ara descanses. No entenem l’un sense l’altre i avui, en certa manera, us acomiadem a tots dos.

Ara mateix, us imagino abraçats, ballant al ritme de “València, es la tierra de las flores, de la luz y del amor”. Estimant-vos com hem vist fer-ho a molt poques persones. Us imagino feliços. Sé que esteu així, mirant-nos a tots nosaltres, a la vostra família, a qui tant d’amor heu donat.

Recordarem sempre la celebració dels vostres 60 anys de casats com un dels dies més bonics de les nostres vides.

Iaia, guardarem les teves poesies com un dels tresors més preuats. Ens emocionarem i ballarem la banda sonora valenciana. Anirem a les Falles. Ens cantarem “Per molts anys” quan sigui el nostre aniversari. Ens cuidarem els uns als altres. I seguirem reunint-nos al voltant d’una paella.

Iaia, la sort més gran que hem tingut ha estat dir “iaia” i que fossis tu.

Iaia Emília, avi Miquel,

Dels vostres nets: gràcies per tant, gràcies per tot. Us estimem!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El sector destaca el paper de futur de la biotecnologia per a la transició energètica

cerdanyola del vallès

Salut inicia una campanya per totes les universitats per prevenir el suïcidi

cerdanyola del vallès
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Sense canvis

Barcelona
FUTBOL

Fernando Huecas, un soci únic

CIÈNCIA

Mor el pare de la “revolució verda” de l’Índia

JORDI FRANQUESA
DOCTOR EN URBANISME I ARQUITECTE

“Tenim massa desequilibri territorial a Catalunya”

BARCELONA
societat

Collboni inicia els seus canvis en habitatge

barcelona
barcelona

Els millors restaurants del Born tornen a sortir al carrer

Barcelona
oLOT

Olot reforça l’economia social amb concessions a Integra i La Fageda

Olot