Societat

literatura

Rebeca Guerra guanya la XXXIV edició del Concurs Literari d’Articles de Psicologia

Luis Belsué i Laura Ruiz han estat també guardonats amb el segon i tercer premi, que organitza a la delegació de Girona del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya

El castell de Calonge va ser l’escenari on van tenir lloc la tradicional Festa de la Psicologia Gironina, un acte que va servir per fer públics els articles guanyadors de la XXXIV edició del Concurs Literari d’Articles de Psicologia Lluís Maruny de la delegació de Girona del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya.

Dels 19 articles presentats en la categoria de graduats-llicenciats, va resultar guanyadora del primer premi, dotat amb 600 euros, L’últim alè, un thriller psicològic de Rebeca Guerra Ciurana (Cervera).Pel que fa el segon premi, dotat amb 400 euros, aquest va recarue en Atrapado en el túnel. Un camino terapéutico, de José Luis Belsué Martin (Barcelona). El tercer premi va ser per l’article titulat Dos mons. El dol ambigu, de Laura Ruiz Mitjana (Reus).

Entre els vuit concursants de la categoria d’estudiants de Grau, dotat amb 300 euros i un any de col·legiació gratuïta al COPC, va guanyar Atribucions. Com la vivència dels fets ofereix diferents interpretacions de la realitat, de Carlos Domínguez France, estudiant de Grau per la UOC (Maó).

Els articles es publicaran a la web: www.copc.cat/es/concurs-literari .

També es van fer els actes de presentació dels nous col·legiats, l’entrega del reconeixement als 25 anys de col·legiació als psicòlegs i psicòlogues que han assolit aquest temps de carrera professional col·legiada i l’actuació, en directe, del reconegut Mag Xevi. L’acte va comptar amb la participació institucional de Guillermo Mattioli i Jacobs, Degà del COPC, el President de la Delegació Territorial de Girona, Àngel Guirado, la Presidenta de la Delegació Territorial de Tarragona, Eva Llatser, juntament amb representacions de les Juntes de Govern i Territorials de Barcelona, Girona i Tarragona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

societat

Rècord de calor a l’octubre en 49 de les 115 estacions meteorològiques automàtiques del país

BARCELONA
gastronomia

El suec Rufus Blad, millor barista de l’Estat

L’Hospitalet de Llobregat
el temps

Calor insòlita a principi d’octubre

barcelona

Menys accidents mortals, però augmenten el nombre de ferits greus

BARCELONA

Les platges de Barcelona superen els 5 milions de visitants a l’estiu

BARCELONA

Un terç dels majors de 75 anys té barreres per accedir des del carrer a casa seva

barcelona

Moren dues persones en estimbar-se en cotxe a Calafat

L’AMETLLA DE MAR

La bicicleta metropolitana fa via

BADALONA
SOCIETAT

Aprendre a cuinar per diversió

GRANOLLERS