Societat

Més de 175 estudiants gaudeixen de les visites culturals de l’Aeroport de Girona

Des que s’han reprès les visites, suspeses per la COVID-19, l’aeroport ha rebut alumnes de poblacions com Girona, Vidreres, Celrà, Les Masies de Voltregà o Ripoll

L’Aeroport de Girona-Costa Brava ha reprès el seu servei de visites culturals després de la suspensió temporal el 2020 provocada per les restriccions derivades de la pandèmia de la COVID-19.

Més de 175 estudiants ja han pogut gaudir d’aquest servei des de la seva reactivació. Des que s’han reprès les visites, l’aeroport ha rebut alumnes de poblacions com Girona, Vidreres, Celrà, Les Masies de Voltregà o Ripoll, amb grups d’alumnes des d’educació primària fins a cicles formatius, així com d’educació especial.

L’aeroport ha obert les inscripcions per a aquells centres educatius que desitgin que el proper curs acadèmic els seus alumnes coneguin en persona les instal·lacions aeroportuàries i els serveis que permeten el seu funcionament, guiats per personal especialitzat de la infraestructura.

Les visites a l’aeroport són gratuïtes i tenen una durada aproximada de dues hores i mitja, durant les quals es mostra als alumnes els espais que conformen un aeròdrom, així com els serveis que el constitueixen. Els estudiants es familiaritzen amb la terminal i els processos aeroportuaris, seguint el mateix recorregut que realitzen els passatgers, tant de sortida com d’arribada, coneixent el funcionament dels espais de facturació, controls de seguretat i passaports o embarcament.

Així mateix, durant el recorregut es comenten curiositats de l’operativa aeroportuària i de les funcions d’alguns col·lectius de l’aeroport com el Servei de Salvament i Extinció d’Incendis, el de Pista i Plataforma, o el de Control de Fauna.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

salut

Les residències seran ateses pels CAP

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

El cel estarà mig o molt ennuvolat

Barcelona

Salut rectifica i les Garrigues tindrà servei de radiologia

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat

Barcelona
LA CRÒNICA
Gemma Busquets

El col·lapse de l’espècie

COMUNICACIÓ

En record de Josep Maria Flores

Ciència

Un lífting amb història

Barcelona
la ràpita

Èxit de l’aportació de sorra als tres punts més dèbils del Delta

La Ràpita
SOCIETAT

El retard de Girona pel futur hospital Josep Trueta “afecta poc” l’estructura sanitària

girona