Societat

Espectacular incendi sense ferits d’un autobús a Barcelona

És el tercer vehicle d’aquest model que crema en poc temps

Espectacular incendi sense ferits d’un autobús al carrer Santaló de Barcelona. És un vehicle de la línia V13, concretament el model 30, un model antic que ja ha patit com a mínim tres incendis en molt poc temps, l’últim el passat mes de juliol al costat de la sortida de metro de Canyelles, a la via Favència amb plaça Karl Marx. En aquella ocasió el vehicle no traslladava passatgers.

L’incendi d’avui s’ha registrat cap a les deu del matí. Segons han indicat alguns testimonis, el conductor ha aturat el vehicle i ha fet baixar els usuaris. Ell també ha abandonat el vehicle. Poc després l’autobús s’ha incendiat i les flames, molt espectaculars, han calcinat alguns cotxes i han causat destrosses a un edifici proper.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Salut

“Si us plau, creieu-nos!”

BARCELONA
MIQUEL SERRAT
PRESIDENT DE L’AGRUPACIÓ DE PESSEBRISTES D’OLOT I LA GARROTXA

“Els pessebres van passar de la burgesia pairal als treballadors”

OLOT

Cap als 10 milions

barcelona
tossa de mar

Les obres del museu fan portar algunes obres a caixes fortes

tossa de mar
Societat

Descobrir Anglès jugant

ANGLÈS
CONCEPCIÓ FERRÉS I GURB
IMPULSORA DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL A OLOT

“La qualitat del sistema educatiu exigeix escollir millor el professorat”

OLOT
Societat

Turisme de la foscor

Barcelona
societat

Girona, entre les millors ciutats petites del món per viure-hi

GIRONA
SOLIDARITAT

Marxa a Girona per donar suport a les mares israelianes i palestines

GIRONA