Societat

BARCELONA

Els límits de la correcció política, al Festival d’Arts Comunitàries

El centre Fabra i Coats és el marc de la tercera edició del Festival de les Arts Comunitàries de Catalunya (FAACCC) que se celebra des d’avui i fins dissabte, amb més de quaranta activitats –la majoria gratuïtes– que qüestionen la forma com es construeixen la societat i les relacions humanes. Espectacles, tallers, xerrades, jocs, debats, exposicions, etc. posaran el focus en la lletjor, la irreverència i el sentit de l’humor com a formes d’expressió agitadores.

Així, el festival vol mostrar com, trencant els límits del que és políticament correcte, els col·lectius minoritzats –per la seva identitat sexual, de gènere, racial, pel seu cos o per alguna diversitat funcional o mental, per exemple– s’expressen i prenen el seu espai.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

la cimera del clima de dubai

Les emissions de CO2 per combustibles fòssils pugen el 2023 i marquen un nou rècord

barcelona
empresa

Bon inici de la temporada d’hivern gràcies a la neu

GIRONA

Expedients al calaix

badalona
Educació

Suspès educatiu històric

barcelona
MATARÓ

L’Ajuntament cedeix el terreny per fer l’hospital sociosanitari

MATARÓ
SOCIETAT

El futur campus de salut a Salt serà un nou pol d’inversions

girona
Tossa de mar

Projecten una “illa cultural” a l’entorn de la vil·la romana

tossa de mar
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Jornada plàcida

Barcelona
BEGUR

Més de 20.000 euros en multes per consums d’aigua excessius

BEGUR