Societat

successos

Puigpelat va fer estada en una fonda del Ripollès

Josep Puigpelat, líder dels pagesos i exdirigent d'Unió de Pagesos, que estava en parador desconegut des de dimarts i que els equips de rescat buscaven pel temor que s'hagués estimbat mentre anava cap a una reunió de la cooperativa de Calaf, va passar les nits de dimarts i dimecres a la popular fonda Can Xesc de Gombrèn. Dijous al matí va marxar dient que ja era hora de tornar a casa perquè tenia feina a fer. Tot i que ahir encara no havia tornat al seu domicili, aquesta notícia va fer desmuntar ahir el dispositiu de recerca.

Puigpelat no es va presentar a la cooperativa i va anar a allotjar-se a Gombrèn, on ja el coneixien d'altres vegades que hi havia fet estada. En no tenir-ne notícia, la seva dona va presentar denúncia per la desaparició. Els Mossos, tot i que han abandonat la recerca activa a través de batudes, continuen la investigació per localitzar Puigpelat i comprovar que al darrere de la desaparició no s'hi amagui cap fet delictiu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Nadal i Verge valoren l’avenç del nou protocol contra les violències masclistes a la universitat

barcelona
SOCIETAT

Mor Ramon Pujades, reconegut defensor del patrimoni de la Seu Vella

MATARÓ

El 65% dels veïns del barri de Vista Alegre ja participen del porta a porta mixt

MATARÓ

Els fiscals de Barcelona, contra “qualsevol ingerència”

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Algunes precipitacions a la zona pirenaica

Barcelona

Vanessa Mendoza: “Sento que m’estan renyant”

barcelona
societat

Els desallotjats del bloc de Figueres porten a l’Ajuntament als tribunals ”per actuar sense ordre judicial”

figueres
BARCELONA

Nou espai a la Vall d’Hebron per atendre pacients politraumàtics greus urgents

BARCELONA
cimera del clima

El president de la COP28 diu ara “respectar la ciència” després de qüestionar l’eliminació dels combustibles fòssils

barcelona