Societat

Port Ainé i Espot Esquí engeguen una campanya per captar el públic de proximitat de les comarques de Lleida

Entre altres accions, les estacions impulsaran la gastronomia km 0 amb la celebració dels ‘diumenges lleidatans' amb el cargol com a protagonista

Port Ainé i Espot Esquí aposten aquesta temporada per captar públic de proximitat amb una campanya adreçada a les comarques lleidatanes. La gran novetat és que les estacions -propietat de Ferrocarrils de la Generalitat- impulsaran la gastronomia km 0 amb la celebració dels ‘diumenges lleidatans' amb el cargol com a protagonista.

A més, durant dues setmanes, un roadshow visitarà les principals capitals de les comarques de la plana per donar a conèixer els avantatges i promocions especials dels quals podran gaudir els habitants de la zona.

El president de Ferrocarrils de la Generalitat, Enric Ticó, acompanyat del director de les estacions d'esquí de Port Ainé i Espot Esquí, Xavier Bigordà, ha presentat aquest dissabte a Espot les principals novetats de la temporada d'hivern 2015-2016. Destaquen sobretot l'esforç per apropar-se al públic de proximitat i per posicionar-se en la ment dels esquiadors i usuaris potencials de la demarcació de Lleida

Segons ha informat FGC, els anomenats ‘diumenges lleidatans' se celebraran dos cops durant la temporada i el primer està previst diumenge 10 de gener. En aquestes trobades es faran tasts d'aliments pallaresos, afavorint que les empreses puguin publicitar, vendre i fer ‘tastets' del seu producte entre els esquiadors.

A més, es tractarà de diumenges solidaris, ja que un euro de cadascun dels forfets venuts aquell dia s'adreçarà a la Federació de Colles de l'Aplec del Cargol de Lleida, que el destinarà a promocionar el producte del cargol i la marca ‘Lleida' al món.

Alhora, comptaran amb la col·laboració del Sr.Postu, de Postureig Lleida, i es cuinaran cargols per a tothom. Segons destaquen, serà un dia festiu de solidaritat en què Espot i Port Ainé apostaran per una “nova gastronomia entesa com a l'expressió de la identitat i la cultura, amb la qual es defensa el plaer vinculat a l'aliment fet a casa i de proximitat”.

15 dies de ‘roadshow'

Durant dues setmanes, un roadshow visitarà les principals ciutats lleidatanes per donar a conèixer els avantatges i promocions especials dels quals podran gaudir els habitants de la zona. Seguint el lema de la temporada d'hivern d'enguany, “la neu a tocar”, a cadascuna de les poblacions s'instal·larà una carpa i un photocall on es podran obtenir descomptes i promocions i on els ciutadans podran participar en un concurs d'Instagram que sortejarà forfets dobles. Les poblacions que recorrerà l'equip de promoció són Balaguer, les Borges Blanques, Lleida, Mollerussa, Tàrrega i Cervera.

Un any més, FGC i les estacions de Port Ainé i Espot Esquí han acordat amb l'empresa de transports Alsa un forfet conjunt amb un preu tancat d'entre 32 i 36 euros. Aquest inclourà la sortida, tots els dissabtes, diumenges i festius, des de Lleida i Balaguer i també passarà i s'aturarà a Tremp, la Pobla de Segur i Rialp. A més, en aquesta promoció, hi ha la possibilitat d'afegir el menú combo, un menú complet a preu assequible per aquells que volen passar el dia sencer a pistes. Aquest forfet es podrà comprar a la web www.alsa.es o a la mateixa estació d'autobusos de Lleida i Balaguer.

Suport de les empreses lleidatanes

Des de les estacions de Port Ainé i Espot s'han establert contactes amb les principals empreses lleidatanes com a motor econòmic de la província que són i amb l'objectiu de fer-les partícips de les promocions i avantatges pensats per al públic lleidatà. Empreses com Oli de Borges, Argal, Rodi o Plus Fresc, entre d'altres, ja han tancat acords per tal de promoure les dues estacions d'esquí entre els seus treballadors.

D'altra banda, Skipallars també ha tancat tancat un conveni de col·laboració amb la Universitat de Lleida segons el qual els estudiants, professors i treballadors de la UdL obtindran descomptes en els forfets. A més, s'està valorant, de cara al proper semestre, la creació de crèdits de lliure elecció en què s'hi inclourien classes d'esquí i sortides formatives a Port Ainé i Espot.

Gràcies a la bona entesa amb les principals associacions de comerciants de les capitals lleidatanes (Mollerussa, Tàrrega, Balaguer, Borges Blanques, Cervera, etc.), s'ha arribat a un acord perquè els diferents comerços del territori difonguin en els seus establiments els diferents productes de la campanya, alhora que proporcionaran descomptes específics entre els seus clients de proximitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Mollet i Granollers s’oposen a la centralització dels jutjats

Granollers
societat

Més d’un centenar de parades omplen la Rambla en un Sant Jordi marcat pel vent

figueres

En marxa la Lectura continuada de ‘Les hores’, de Josep Pla

palafrugell
estat espanyol

Aproven un pla per indemnitzar les víctimes d’abusos a l’església

barcelona

Els hospitals també s’aboquen a celebrar Sant Jordi

Barcelona
societat

Els alumnes omplen el passeig Ciutat de Girona de Salt per Sant Jordi

salt

L’Expocasió Girona tindrà més de 800 vehicles exposats

fornells de la selva
PORQUERES

Jordi Mach i Helena Morfulleda guanyen els primers Premis VIDRESIF

PORQUERES

S’atorga el Premi de Recerca Vila de Palamós 2023-2024

palamós