Urbanisme

habitatge

Barcelona rehabilitarà 1.933 habitatges als barris amb menys recursos

Ministeri d’Agenda Urbana, Generalitat i Consorci d’Habitatge de Barcelona han signat tres acords per a una primera fase de 17,8 milions de fons europeus

Barcelona rehabilitarà 1.933 habitatges amb 17,8 milions dels fons europeus Next Generation que hi destinaran el ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, la Generalitat i el Consorci d’Habitatge de Barcelona (CHB) per mitjà de tres acords. Es tracta de la primera fase d’actuacions que es finançaran amb un pressupost global de 51,6 milions. Segons informa EFE, un dels acords preveu rehabilitar 1.288 habitatges en el marc del Pla de Barris de l’Ajuntament amb els criteris de regeneració energètica i millora de l’accessibilitat i habitabilitat als barris de Sant Genís dels Agudells, Teixonera, Carme, Can Baró, Can Peguera, les Roquetes, Verdum, Ciutat Meridiana, Torre Baró, Vallbona, Trinitat Nova, Trinitat Vella, Baró de Viver, Bon Pastor, Raval, Gòtic, Poble-sec, Prosperitat, Besòs i Maresme, Marina del Port i Marina del Prat Vermell.

El segon acord entre les tres administracions suposa cofinançar la rehabilitació en primera fase que farà l’Institut Municipal d’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) de 130 habitatges públics de l’Ajuntament. En el tercer acord es rehabilitaran 515 habitatges privats dels barris de Canyelles, Can Peguera, Trinitat Vella, Congrés i Indians, la Pau i Besòs i Maresme a través de l’Institut Municipal d’Urbanisme (IMU).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Lluèrnia proposa redescobrir l’Eixample Malagrida

olot

Projecte per millorar l’ocupabilitat de joves que ni estudien ni treballen

girona

Joan Boadas pren possessió del càrrec aquest dimarts

girona

Salt posa al dia els parcs infantils

salt
SOCIETAT

Mor als 43 anys l’escriptora Zoleka Mandela, neta de l’emblemàtic líder polític sud-africà

SOCIETAT

Mor Josep Font, una de les grans eminències en la investigació científica a Catalunya

Espectacular incendi sense ferits d’un autobús a Barcelona

barcelona

La digitalització arriba a les subhastes de peix

roses

La pensió mitjana de jubilació es manté en 1.405 euros

barcelona