Administracions

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències

Els empleats lamenten que la Generalitat decreti el 100% de serveis mínims en la jornada de vaga

Els treballadors del 112 han reclamat aquest dimecres la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències durant la jornada de vaga que han convocat. Una vaga que a la pràctica no han pogut fer efectiva, després que la Generalitat decretés uns serveis mínims del 100%, situació que han lamentat.

La plantilla s’ha concentrat al matí a les instal·lacions de la Zona Franca de Barcelona i a la tarda ho ha fet a les portes de l’edifici del 112 de Reus.

Sota el lema “salvar vides no és un negoci” han denunciat que el 90% de la plantilla té una jornada reduïda i que les diferents empreses que al llarg dels anys han prestat el servei sempre han buscat obtenir beneficis en detriment dels seus drets i de la qualitat de l’atenció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Vaga d’escombriaires a Figueres i Roses el 4 d’agost

FIGUERES
PONÇ FELIU
DIRECTOR DEL PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS

“L’estratègia dels GRAF a la nit va ser espectacular”

EL PORT DE LA SELVA

El foc crema descontrolat a la Conca de Barberà i l’Anoia

Santa coloma / ventalló

Art al Prat contra l’ampliació de l’aeroport

El prat de llobregat
El cementiri d’Olot, adaptat a la interculturalitat

El cementiri d’Olot, adaptat a la interculturalitat

Olot

Millora viària al tram amb 61 sinistres en 2 anys a Girona

girona

Reforcen els fonaments d’edificis a la zona de l’Eixample, a Palamós

palamós

Figueres ja té les pistes de pàdel públiques

FIGUERES
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ambient menys càlid

barcelona