Administracions

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències

Els empleats lamenten que la Generalitat decreti el 100% de serveis mínims en la jornada de vaga

Els treballadors del 112 han reclamat aquest dimecres la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències durant la jornada de vaga que han convocat. Una vaga que a la pràctica no han pogut fer efectiva, després que la Generalitat decretés uns serveis mínims del 100%, situació que han lamentat.

La plantilla s’ha concentrat al matí a les instal·lacions de la Zona Franca de Barcelona i a la tarda ho ha fet a les portes de l’edifici del 112 de Reus.

Sota el lema “salvar vides no és un negoci” han denunciat que el 90% de la plantilla té una jornada reduïda i que les diferents empreses que al llarg dels anys han prestat el servei sempre han buscat obtenir beneficis en detriment dels seus drets i de la qualitat de l’atenció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Alliberen 25 tortugues marines a la platja de la Pineda després d’un any de cria en captivitat

Vila-seca

Aragonès es compromet a engegar un pla de reconstrucció per a la zona afectada per l’incendi de Santa Coloma Queralt

Bellprat

Entitats ecologistes s’oposen a l’ampliació de la marina del Port d’Aro

Platja d’Aro

Els Agents Rurals intercepten 482 ocells protegits en una intervenció contra el tràfic i comerç clandestí

barcelona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Temps tranquil

barcelona

Llagostera té un nou reglament de participació ciutadana

llagostera

Reserva i pagament previs per accedir a Sant Aniol d’Aguja

Sales de Llierca

Nova àrea d’esbarjo per a gossos al parc de la Devesa

girona
girona

Acord de coalició entre Catalunya en Comú i Podem