Medi ambient

Els ministres de la UE mostren “força reticències” sobre fer pagar a llars i transport terrestre per contaminar més

La presidència eslovena de torn demana tenir en compte les “circumstàncies” de cada país en la transició ecològica

Els ministres de Medi Ambient de la Unió Europea (UE) han mostrat “força reticències” sobre la proposta de la Comissió Europea de crear un mercat d’emissions per a llars i transport terrestre.

La proposta, que forma part del paquet climàtic que l’executiu comunitari va presentar la setmana passada, no ha estat ben rebuda per tots els ministres europeus, segons ha dit el titular de Medi Ambient d’Eslovènia, Andrej Vizjak, en representació de la presidència de torn de la UE.

Després de la reunió dels ministres dels 27, Vizjak ha assenyalat que la proposta de fer pagar a llars i transport terrestre si volen contaminar més del permès, és una de les que més controvèrsia genera entre els governs.

“No tots comencem en el mateix punt. No hi ha una solució per a tots”, ha dit el ministre eslovè, que ha subratllat que cal tenir en compte les “circumstàncies” de cada país en la transició ecològica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona