Serveis

La pujada del peatge de l'AP7 crearà més problemes en la CV13

Aquest vial amb grans deficiències és emprat per milers de camioners per salvar el tram de peatge a la Plana Alta

El coordinador d'Iniciativa Compromís a les comarques de Castelló, Carles Mulet, ha valorat que l'encariment d'un 7,5 % del peatge de l'AP7, al qual es sumarà en breu l'augment de l'IVA a partir de setembre, comportarà un major desviament del transport, en especial de mercaderies, per la CV-13, la qual té greus deficiències tot i ser una via de recent inauguració a finals de 2010.

Segons Mulet, va sent cada cop més habitual que els camions enllacen directament l'AP7 des de l'eixida de Torreblanca fins a la CV10 emprant la CV13, eixir directament des de l'autopista, o de l'autovia CV10, i posar tot el trànsit en una via dissenyada per ser ràpida, però amb un sol carril en la major part del seu recorregut, amb un desnivell tant gran, fa que es convertisca en un vial d'alt risc, on s'han produït innombrables accidents i trompades que de moment sols han estat ensurts.

Ara, amb un encariment del peatge, seran més els usuaris que empraran aquesta alternativa per salvar els peatges de la Plana Alta, i això, en un vial amb deficiències com aquest, és incrementar el risc.

Segons el portaveu econacionalista “els incompliments i endarreriments a l'hora d'invertir en Castelló, fan que ara, davant de mesures injustes com l'increment d'uns peatges que ha anys haurien d'haver-se eliminat, ens vejam amb l'amenaça de caos en carreteres mal fetes”. Per a la coalició, la CV-13 hauria de ser una via ràpida, i la CV10 hauria d'haver aplegat almenys fins a la Jana, i aleshores potser es podria parlar de l'AP7 com una opció i no quasi una obligació com ho és ara, davant d'una N-340 amb punts negres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona