Administracions

consells comarcals

El Consell de la Selva tindrà una segona casa

L’ens comarcal s’ha proposat condicionar aquest any una seu de lloguer, complementària de l’actual, on hi concentrarà serveis que ara té dispersos

La manca d’espai a les oficines del Consell Comarcal de la Selva (amb uns 300 empleats, és el més gran de Catalunya) se solucionarà aquest any, amb el condicionament d’una seu complementària on s’hi encabiran alguns dels serveis que actualment s’ofereixen en diferents locals, així com d’altres que marxaran de la seu central per tal que en aquest edifici es pugui treballar amb més comoditat. Aquesta almenys és la intenció de l’ens comarcal, que ja fa anys que buscava una sortida al problema. Les noves dependències, que faran uns mil metres quadrats, estaran situades molt probablement també a Santa Coloma de Farners, tot i que no es descarta altres possibilitats. El Consell Comarcal havia negociat amb l’Ajuntament de la capital de la Selva la possibilitat d’ampliar l’edifici de l’actual seu central, però el consistori no ho va permetre. A més de suposar una millora en les condicions de treball dels empleats i un estalvi, la concentració de serveis revertirà en l’usuari, ja que ho tindrà tot més a mà, va assenyalar ahir el president de l’ens, Salvador Balliu.

LA XIFRA

1.000
metres quadrats
tindrà la seu complementària del Consell de la Selva, segons les previsions

La prevenció d’incendis, comarcal

Aquest mes, el Consell de la Selva aprovarà el conveni marc amb els ajuntaments per al traspàs a l’ens comarcal del servei de prevenció d’incendis i les sancions corresponents, que ara és competència municipal. A continuació, el document l’hauran d’aprovar els consistoris que hi estiguin interessats i que, segons els directius del consell, en són la majoria. La prevenció d’incendis se centra habitualment en el manteniment de les finques, una circumstància que té molta rellevància en comarques on hi ha moltes urbanitzacions, com és el cas de la Selva. El traspàs d’aquest servei al Consell –que disposa de més eines logístiques per fer front als tràmits burocràtics– permetrà agilitzar els tràmits per fer netejar les finques de propietat privada. L’anunci el van fer ahir el president i el vicepresident del Consell, Salvador Baliu i Martí Noguer, en una trobada amb els mitjans de comunicació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona