Infraestructures i serveis

Ullà veu innecessària la variant de la C-31 a la plana del Baix Ter

L’Ajuntament d’Ullà defensa que s’ha de millorar la carretera C-31, que passa arran del nucli urbà, en comptes de construir una variant per la plana agrícola. Aquest és el principal argument de l’al·legació que presentaran a l’estudi informatiu i l’estudi d’impacte ambiental sobre la variant de la C-31 de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, fruit de les reunions que ha tingut amb tots els sectors relacionats amb el territori. “Creiem que la variant 0 seria la proposta ideal”, diu l’alcalde, Josep López.

López es decanta per millorar el traçat, elevat per evitar inundacions, i ordenar-lo pel nucli urbà. I creu que la variant reduiria poc –un 10%– les cues a l’estiu i posaria en risc llocs de treball als camps de pomes. Però també creu que podria comportar una afectació visual (per l’alçada) i mediambiental (per més inundacions al nucli urbà).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Compte enrere per augmentar la freqüència al metro del Vallès

Rubí

Figueres aposta pels pisos assistits per a gent gran

FIGUERES

Semàfor a la cruïlla de la C-255 i Campdorà

GIRONA

Neix ‘Via de riu’, una marca de rutes al costat dels rius

girona
mobilitat

Vic limita a 30 km/h la velocitat al nucli urbà des de dimarts

S’estrena la primera embarcació híbrida per vigilar la costa

port de la selva
La Vall d’en Bas

Millores al compostador comunitari

Remodelació conjunta del pont entre Puigcerdà i la Guingueta

Puigcerdà
Puigcerdà

Punt d’atenció del SOC a la Cerdanya