Pagament avançat
Aquesta carta és per denunciar el que ens va succeir a mi i un grup d'amics la nit de Cap d'Any al local El Pati del Rabí, de Girona. Vàrem comprar una entrada que incloïa sopar, dues copes i una entrada a la discoteca Sala Royale de Girona. La compra, la vàrem fer quinze dies abans de Cap d'Any, i ens varen donar els tiquets per a les copes. Les entrades de la discoteca ens les havien de donar el dia del sopar. Després del sopar, quan vam demanar les entrades de la discoteca (que anticipades valien 35 euros), l'encarregat d'El Pati del Rabí ens va dir que les havíem de recollir en un altre local musical del mateix propietari. Vàrem anar fins allà i, com poden suposar, ens varen dir que ells no en sabien res, que si el pagament l'havíem fet a El Pati del Rabí era allà on ens les havien de donar. Vàrem tornar a El Pati del Rabí, i allà l'encarregat ens va confirmar, després d'una llarga conversa, que aquelles entrades no existien, que li sabia molt de greu però que ell no podia fer-hi res. Nosaltres i altra gent que també va sopar allà vàrem pagar una entrada anticipada que no ens varen donar. D'això se'n diu estafa, no? Un error que vaig cometre va ser no demanar l'entrada de la discoteca el dia que vaig fer el pagament anticipat, i un altre error va ser no demanar el full de reclamacions a El Pati del Rabí. De tot se n'aprèn, i aquesta experiència em servirà per a un altre dia.