Dóna la cara a «Som RCDE»

L'Espanyol desenvoluparà en els pròxims tres partits a Cornellà-el Prat un dels eixos principals de la campanya Som RCDE, una iniciativa singular que pretén refermar els llaços de sentiment de pertinença dels socis amb el club i la seva nova casa. Milers de fotos dels socis, que es faran a l'estadi de manera gratuïta en els partits contra el Barça, el València i l'Osasuna, formaran dos mosaics gegants amb la figura del periquito i l'escut del club, que seran col·locats a la façana de l'estadi. L'única exigència és que els socis que es vulguin fer la foto ho hauran de fer amb algun distintiu blanc-i-blau, ja sigui de manera individual, per parelles o per grup familiar reduït. Dissabte, en el derbi, les portes de l'estadi s'obriran una hora i mitja abans per tal que els socis amb seients a les dues tribunes laterals i el gol superior de Cornellà es puguin fer les fotos. Aquestes fotos, a més de confeccionar el mosaic, es podran descarregar d'internet per a ús personal. Amb aquesta campanya, l'Espanyol continua constatant la seva presència al país, tal com va fer amb l'edició de la segona samarreta d'aquesta temporada, en què figura el nom de totes les poblacions de Catalunya.

Una campanya original.

La campanya, que compta amb el patrocini d'Inter Apuestas, Damm i Panasonic, va ser presentada ahir pel director de màrqueting, Raúl Ciprés, i pels responsables del patrocini. Per a Ciprés «la campanya marcarà història fent el soci protagonista». Fede Segura, de l'empresa Damm, va destacar que en la seva llarga trajectòria de suport al món de l'esport «mai havia vist una campanya tan original i creativa». Per la seva banda, Albert Sanz, de Panasonic, va explicar que la seva empresa mai patrocina campanyes, però va afegir: «Aquesta campanya m'ha convençut perquè recupera el sentiment de pertinença després de perdre Sarrià i del pas per Montjuïc.»

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.