14.329 milions d'euros col·loquen el País Valencià com la segona autonomia més endeutada

L'Ajuntament de València també augmenta el saldo negatiu un 30 per cent

Amb un deute públic aproximat de 14.329 milions d'euros el País Valencià es situa com la segona autonomia més endeutada de l'Estat. Sols Catalunya amb 22.604 milions d'euros, es situa per davant, segons un estudi realitzat per l' Strategic Research Center de EAE Business School i per darrere Madrid amb 11.576 milions d'euros. Pel que fa al deute públic per habitant, els valencians ocupem el tercer lloc amb 2.813 euros.

L'estudi també detalla com l'Ajuntament de València ha augmentat el seu deute entre 2003 i 2009 un 30,4 per cent, amb un total de 834.765 euros per darrere dels consistoris de Sevilla, Màlaga i Saragossa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.