Societat

L'aeroport de Girona promociona la costa i el Pirineu

Arriba a un acord amb el Patronat de Turisme i instal·la un vinil

L'aeroport de Girona-Costa Brava ha arribat a un acord amb el Patronat de Turisme per promocionar el territori gironí a les seves instal·lacions. Segons va informar ahir Aena, durant els pròxims deu mesos, en un local comercial actualment buit situat a la terminal d'embarcament hi haurà un vinil amb una imatge que inclou onze localitzacions diferents de la zona i activitats d'oci que es poden dur a terme a la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Segons Aena, aquesta iniciativa pretén potenciar la imatge turística del territori “en un marc immillorable com l'aeroport de Girona-Costa Brava, pel qual passen cada dia una mitjana de 10.000 passatgers”.

Promoció al País Basc

D'altra banda, el Patronat de Turisme i el Consorci de les Vies Verdes de Girona estan promocionant el territori gironí al País Basc. Concretament, són presents en l'acció promocional que l'Agència Catalana de Turisme organitza en el marc de la 49a edició del festival Heineken Jazzaldia que s'està fent a Sant Sebastià des de dimecres fins diumenge. Prèviament, dimarts es va presentar al teatre Victoria Eugenia la destinació turística Catalunya, Costa Brava i Pirineu de Girona, en una acció adreçada a la premsa i als professionals del sector turístic i cultural.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.