Societat

barcelona

L'antic Bailén 22 reobre avui comacafè teatre

L'ara anomenat Cabaret Berlín torna a l'activitat, un cop complerta la sanció que pesava sobre l'anterior local

Avui al vespre, amb una festa de reobertura, torna a l'activitat el Cabaret Berlín, el local de cafè teatre instal·lat a l'antic i controvertit Bailén 22. El Cabaret Berlín havia estat tancat des del març passat, en compliment d'una sanció que encara pesava sobre el Bailén 22, per tràfic de drogues.

El Cabaret Berlín, segons s'assegura en un comunicat, “retorna amb l'esperit del cafè teatre, un espai per a la música en viu, per al cabaret burlesc i el circ de saló”. A través d'aquest comunicat, el local “ven” el seu retorn com la recuperació d'una altra sala per Barcelona després de la “reobertura del mític cabaret El Molino”.

La reobertura del Cabaret Berlín tindrà l'actuació de Carlitos Group, amb el Cabaret Burlesque de Melitta Honey Cup, i disposarà de la presència de la mediàtica Karmele Marchante, que mostrarà per primer cop el seu propi cabaret. També hi actuarà un grup de soul, The Filetones, i hi actuaran dos discjòqueis, David Dalmau i Sergio Patricio.

Sobre el Cabaret Berlín pesa l'amenaça d'un altre tancament. El districte de l'Eixample li va obrir un expedient el gener d'aquest any per fer de discoteca quan té llicència de cafè teatre, i, segons el regidor Ramon Nicolau, tindrà com a conseqüència una altra sanció amb tancament, cap a final d'any. En aquest sentit, els veïns opositors al local barregen la “preocupació” per la reobertura amb l'esperança que “l'Ajuntament compleixi el que ha dit”.

Fonts de Cabaret Berlín, de la seva banda, van precisar que l'expedient encara ha de fer el seu curs i confien mantenir el local en marxa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.