Successos

TERRASSA

Mor un jugador del Juan XXIII en un entrenament

El futbolista, de 43 anys, va perdre el coneixement quan es dirigia a la banqueta

El Club de Futbol Juan XXIII de Terrassa està de dol. Manuel Pradas Soler, de només 43 anys, va morir dimecres al vespre de manera sobtada mentre s'entrenava amb l'equip de veterans de l'entitat. El futbolista es va sentir indisposat durant el tram final del partidet d'entrenament, i va perdre el coneixement quan ja sortia del terreny de joc, a pocs metres de la banqueta. Tots els intents per reanimar-lo van ser estèrils, tant els dels seus companys com els del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), que el van evacuar cap a l'hospital, on es va certificar la seva defunció.

“Estava jugant el partit i, gairebé acabant, va demanar el canvi. Va ser llavors quan, a dos metres de la banqueta, em va caure als peus”, va explicar molt afectat Diego Sánchez Vargas, el seu entrenador, que recorda els moments posteriors amb impotència: “Vam trucar als Mossos d'Esquadra i a emergències, que van estar uns quatre o cinc minuts provant-lo de reanimar sense èxit. Abans ho havíem intentat nosaltres, però no responia”, hi va afegir. L'enterrament serà aquesta tarda, a les cinc, al temple multiconfessional del Complex Funerari Municipal de Terrassa.

Probable homenatge

El pròxim partit dels veterans del Juan XXIII no està programat fins al 8 de gener que ve, i Diego Sánchez admet que tot encara és massa recent per concretar un tipus d'homenatge determinat. Tot i això, té clar que s'acabarà portant a terme perquè ja n'han començat a parlar. En aquest sentit, agraeix que el Terrassa FC ja s'hagi posat a disposició del club. “Ell també era aficionat del Reial Club Deportiu Espanyol i ens agradaria trucar-los”, va comentar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.